-
Alapár: 6 990 000 FT bruttóFeltuntetett AR tartalmazza a 27%-OS AFA-T ES A REGISZTRACIOS ADOT. A P AUTOMOBIL IMPORT KFT. MINDEN VALTOZTATAS JOGAT FENNTARTJA
-
Alapár: 10 990 000 FT bruttóA feltüntetett ár tartalmazza a 27%-os ÁFA-t és a regisztrációs adót. A P Automobil Import Kft. minden változtatás jogát fenntartja.
-
Alapár: - FT
-
COVID-19 - Az egészség nem luxus. A hatósági előírások maradéktalan betartása mellett mindent megteszünk azért, hogy ön biztonságos körülmények között tudja igénybe venni a DS STORE Budapest szolgáltatásait. Kattintson a további információkért!
KapcsolatfelvételDS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4
Alapár: 17790000 FT bruttó
A feltüntetett ár tartalmazza a 27%-os ÁFA-t és a regisztrációs adót. A P Automobil Import Kft. minden változtatás jogát fenntartja.


A 4X4 BENZINES HIBRID
Teljesítmény:
300 LE rendszerteljesítmény és négykerék-meghajtás
Akár 520 Nm rendszernyomaték.
0–100 km/h: 5,9 másodperc alatt
Fogyasztási/emissziós adatok (WLTP):
1,3-1,5 l/100 km (súlyozott vegyes fogyasztás)
30-35 g CO2/km
A DS 7 CROSSBACK E-TENSE plug-in hibrid már 225 LE-s, fronthajtású kivitelben is elérhető!

Hatékonyság & Intelligencia
ADS 7 CROSSBACK E-TENSE-szel villanyhajtás mellett szinte hangtalanul suhanhat. A mindennapi munkába járáshoz pedig teljesen elegendő az elektromos üzemmódban rendelkezésre álló 58 km-es hatótáv (WLTP).
AZ E-TENSE PLUG-IN HIBRID ELŐNYEI
Hatótávnövelés a BRAKE funkcióval
A Formula-E bajnokságon szerzett tapasztalatokra építve a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 a BRAKE funkció segítségével fékezéskor és lassításkor energia-visszatermelést végez, és ezzel nő a gépjármű hatótávolsága.
Programozható elektromos üzemmód az E-SAVE funkció jóvoltából
Az E-SAVE funkció lehetővé teszi, hogy villamos energiát tartalékoljon és az utolsó 10-20 kilométert tisztán elektromos üzemmódban tegye meg, anélkül, hogy autója üvegházhatású gázokat vagy más szennyező anyagot bocsátana ki. Így városon belül még forgalomkorlátozás esetén is szabadon közlekedhet.
Az akkumulátor feltöltése töltőállomáson vagy otthon akár 1h45 perc alatt
A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 akkumulátora speciális 32 amperes falitöltőről 7,4 kW-os töltővel mindössze 1h45 perc alatt, hagyományos 8 amperes hálózati csatlakozóról pedig 8 óra alatt tölthető fel.



A DS 7 CROSSBACK utasterét olyan egyedi kreációk teszik különlegessé, mint a ’Clous de Paris’ mintázat, a B.R.M R180 óra vagy a gyöngyszemöltéses díszvarrás.
Az E-TENSE 4x4 hibrid változaton is különös gondot fordítottunk a részletekre: jó példa erre a váltókart díszítő dombornyomott „E” felirat, mely az elektromos tanulmányautót idézi.
Az érzéki élményt a két 12” képernyő teszi teljessé. A nagy érintőképernyőn kijelzett térképen a vezető valós időben láthatja a töltőállomásokat és hogy mekkora utat tehet még meg elektromos üzemmódban.
Különböző vezetési üzemmódok közül választhat
„Nulla kibocsátás”: az alapértelmezett üzemmód. Az autó mindig elektromos üzemmódban indul, ami nagyobb vezetési kényelemmel és teljesen hangtalan, CO2-, illetve korommentes működéssel jár.
„Sport”: a teljesítményt és a vezetési élményt helyezi előtérbe.
„Hibrid”: automatikusan optimalizálja a gépjármű teljesítményét és a fogyasztást. Az átlagos CO2-kibocsátás ilyenkor nem éri el a 49 grammot se.
„4WD”: optimálisabb meghajtást és nagyobb tapadást biztosít nedves, homokos és havas úton.

Gyors és finom reakciók
A DS ACTIVE SCAN SUSPENSION névre hallgató aktív felfüggesztés a beépített kamera és az érzékelők segítségével érzékeli, illetve kompenzálja az úthibákat. Vezérlőegysége a rendszertől származó valós idejű adatok alapján a nagyobb kényelem érdekében kerekenként keményebb vagy puhább felfüggesztést állít be.

Vezessen, vagy hagyja, hogy vezessék
A DS CONNECTED PILOT úgy segíti a vezetésben, hogy bármikor visszaveheti az irányítást a gépjármű fölött. Ezzel egy újabb lépést sikerült tenni az önvezető autó felé. Az innovatív berendezés az előtte haladó gépjárműhöz igazítja a DS 7 CROSSBACK sebességét és távolságát, és a kormányműre hatva a sávon belül a vezető által választott pozícióban tartja az autót. A rendszer a sebesség és a menetpálya vezérlésével biztonságos és nyugodt vezetést garantál.
A sávban elfoglalt helyzetet tartó asszisztens a mindkét oldalon egyértelműen határolt utakon (pl. autópálya vagy elválasztott sávok) működik a legjobban.





DS ACTIVE LED VISION: jobb tájékozódás és láthatóság
A korábban a DS E-TENSE tanulmányautón debütáló DS ACTIVE LED VISION esztétikus és hatékony fényforrásokat kínál. A világítótestek egy LED-es főfényszóróból és három elforduló LED-es modulból állnak. Az utóbbiak a kormányszögtől, a jármű sebességétől és az időjárási körülményektől függően állnak be az optimális látási viszonyokhoz szükséges helyzetbe és szögbe.


DS NIGHT VISION: éjjellátó funkció
A DS NIGHT VISION funkció éjszaka is optimális látási viszonyokat biztosít Önnek. A hűtőrácsba beépített infrakamera 100 m távolságig érzékeli az úttesten tartózkodó gyalogosokat és állatokat. A rendszer használatával időben tud reagálni a veszélyes helyzetekre.
E-TENSE 4X4 motor: hibrid DS módra
A 200 lóerős (147 kW) benzinmotorhoz két, egyenként 109 lóerő (80 kW) leadására képes villanymotor és elektromos vezérlésű nyolcfokozatú EAT8 automata sebességváltó társul. Ez 300 lóerő összteljesítményt és 450 Nm nyomatékot jelent, ami különösen Sport üzemmódban jön jól.

A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 a 13,2 kWh-s akkumulátornak köszönhetően tisztán elektromos üzemmódban akár 58 km (WLTP) megtételére is képes (NEDC ciklus szerint 60 km). Ez a hatótáv városban és autópályán közlekedve (135 km/h sebességig) is elegendő a mindennapi munkába járáshoz. Az akkumulátor lemerülése esetén vagy ha a meghajtás megkívánja, működésbe lép a belső égésű motor.
DS PARK PILOT: az egyszerű parkolásért
Az egyedülálló DS PARK PILOT funkcióval nyugodt és biztonságos parkolásra számíthat. A rendszer minden beavatkozás nélkül egyedül beparkolja az autót a járdaszegélyre merőleges vagy azzal párhuzamos parkolóhelyre, illetve az utóbbiból ki is áll.
A DS Park Pilot egy vezetést segítő funkció, mely semmilyen esetben sem pótolhatja a körültekintő vezetői magatartást. A parkolási manőverért továbbra is a vezető felel.
