Online szolgáltatások

Kezelje előfizetéseit gépkocsija összes online szolgáltatásának használatához.

 

Szolgáltatásaink:

 

- E-TENSE távvezérlés - programozza be elektromos vagy hibrid autója töltését és az utastér hőmérsékletét a MyDS alkalmazás segítségével.

- Connected navigation pack (online navigációs csomag) . élvezze az autóban töltött időt, hiszen a DS a TomTom valós idejű adatait használja, előre jelezve önnek , ha forgami dugó vagy traffipax várható. A szolgáltatás az első 3 évben ingyenes.

Térképfrissítés

A navigációs rendszert érdemes rendszeresen frissíteni, hogy mindig a legjobb útvonalakat ajánlja. A DS rendszeresen kínál térképfrissítéseket autójához.Ellenőrizze, elérhető-e modelljéhez frissítés!

MyDS alkalmazás

A MyDS alkalmazással az autójához kapcsolódó számos kényelmi és praktikus szolgáltatást elérhet, mind Android, mind iOS készüléken.

FONTOS INFORMÁCIÓ

Az alábbi listában megjelölt digitális szolgáltatások csak azon gépjárművek esetén érhetőek el, amelyekbe az adott felszereltség/tartozék a megrendelés, majd gyártás során – szériatartozékként, illetve felár ellenében elérhető opcióként  – beépítésre került. Az ingyenesen biztosított frissítések (így különösen térkép, telematikai rendszer frissítései) kizárólag abban az esetben térítésmentesek, amennyiben azt az Ügyfél önállóan végzi el. Az Ügyfél ezen frissítések esetén is igénybe veheti márkaszerviz segítségét, ez esetben ennek elvégzéséért a márkaszerviz munkadíjat számíthat fel.

 

A frissítéssel érintett digitális szolgáltatás megnevezése Kap-e értesítést az ügyfél a frissítésről? Ingyenes-e a frissítés? Van-e egyéb feltétele a frissítésnek? (pl. regisztráció, előfizetés) Megjegyzés
Gépjármű biztonságos működését érintő frissítések, gyártó által előírt megelőző beavatkozások a beavatkozás jellegétől függően erről külön értesítést kap az Ügyfél vagy a márkaszerviznél tett látogatása során kaphat erről tájékoztatást IGEN, időkorlát nélkül NINCS  
Hibajelenségek kapcsán végzett szoftverfrissítések NEM (a szoftverfrissítés szükségessége a hibafeltárás során azonosítható) A Gépjármű garancia időszaka alatt ingyenes, ezt követően fizetős javításként kerül elvégzésre NINCS Az Ügyfélnek a hibajelenség észlelését követően be kell vinnie a Gépjárművet a márkaszerviz hálózat valamely tagjához, megjelölve a hibát
Telematikai rendszer frissítése (új DS modellek, kivéve új DS 4) NEM IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül NINCS A telematikai rendszer frissítését a https://www.dsautomobiles.hu/szolgaltatasok/terkepfrissites.html oldalon érheti el, de a rendszer frissítése céljából márkaszervizeinkhez is fordulhat, ez esetben a szolgáltatás munkadíj ellenében kerül elvégzésre.
Telematikai rendszer frissítése (Új DS 4) IGEN (az autó felajánlja a frissítést, melyet a beépített SIM kártya segítségével tölt le) IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül NINCS  
Gyárilag beépített navigációhoz tartozó térképfrissítések (új DS modellek, kivéve új DS 4) NEM IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül NINCS, ugyanakkor a valós idejű útvonaltervezés és forgalmi adatok elérése az "Connected Navigation Plus csomag" segítségével valósulhat meg, mely a garancia kezdetétől számított 3 évig díjmentes, utána viszont előfizetési díjhoz kötött. A navigációs rendszert opcióként tudja az Ügyfél az autóhoz megrendelni, amennyiben a felszereltségi listán az elérhető.
Telefonos applikáció(MyDS) IGEN, a Google Play és az Apple App Store jelzi ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést. IGEN, időkorlát nélkül IGEN, az alkalmazás használatához regisztráció szükséges.  
e-Távvezérlés funkció IGEN, a frissítése a márkaalkalmazással együtt történik, melyhez a Google Play és az Apple App Store jelzi, ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést. IGEN, időkorlát nélkül IGEN, a funkció használatához regisztráció szükséges. Kizárólag plug-in hibrid és elektromos modellek esetén.