MEGTEKINTÉS

DS online szolgáltatások

kapcsolódás és kapcsolódó szolgáltatások
Időt takaríthat meg
Mivel az idő az egyik legértékesebb dolog, a DS Automobiles mindent megtesz annak érdekében, hogy megkönnyítse az Ön életét. Ismerje különböző szolgáltatásainkat: online navigációs rendszer, segélyhívás, Mirror Screen funkció..
SOS & ASSISTANCE
Az SOS & Assistance funkcióval nyugodt szívvel indulhat útnak. Ez a helymeghatározással működő segélyhívó rendszer a megfelelő segélyszolgálattal vagy a DS Assistance-szal közvetlenül lép  kapcsolatba. 
ONLINE NAVIGÁCIÓS CSOMAG
élvezze az autóban töltött időt, hiszen a DS a TomTom valós idejű adatait használja, előre jelezve önnek , ha forgami dugó vagy traffipax várható. A szolgáltatás az első 3 évben ingyenes. 
MIRROR SCREEN
Soha ne vegye le a szemét az útról. A Mirror Screen funkciónak köszönhetően csatlakoztassa okostelefonját és használja annak egyes funkcióit DS modellje érintőképernyőjén. 

PROFITEZ DE VOTRE TÉLÉPHONE EN TOUTE SÉCURITÉ

Depuis le système audio CD MP3 ou la tablette tactile 7’’ de votre voiture*, lancez des appels, décrochez et écoutez la musique stockée dans votre téléphone. Si vous disposez d'un smartphone et d'une voiture compatibles, connectez votre application MyDS via Bluetooth® pour prolonger votre expérience de conduite avant, pendant et après chaque trajet.  

 

*Selon modèle et version.

FONTOS INFORMÁCIÓ
Az alábbi listában megjelölt digitális szolgáltatások csak azon gépjárművek esetén érhetőek el, amelyekbe az adott felszereltség/tartozék a megrendelés, majd gyártás során – szériatartozékként, illetve felár ellenében elérhető opcióként  – beépítésre került. Az ingyenesen biztosított frissítések (így különösen térkép, telematikai rendszer frissítései) kizárólag abban az esetben térítésmentesek, amennyiben azt az Ügyfél önállóan végzi el. Az Ügyfél ezen frissítések esetén is igénybe veheti márkaszerviz segítségét, ez esetben ennek elvégzéséért a márkaszerviz munkadíjat számíthat fel.
A frissítéssel érintett digitális szolgáltatás megnevezése Kap-e értesítést az ügyfél a frissítésről? Ingyenes-e a frissítés? Van-e egyéb feltétele a frissítésnek? (pl. regisztráció, előfizetés) Megjegyzés
Gépjármű biztonságos működését érintő frissítések, gyártó által előírt megelőző beavatkozások
a beavatkozás jellegétől függően erről külön értesítést kap az Ügyfél vagy a márkaszerviznél tett látogatása során kaphat erről tájékoztatást
IGEN, időkorlát nélkül
NINCS
Hibajelenségek kapcsán végzett szoftverfrissítések
NEM (a szoftverfrissítés szükségessége a hibafeltárás során azonosítható)
A Gépjármű garancia időszaka alatt ingyenes, ezt követően fizetős javításként kerül elvégzésre
NINCS
Az Ügyfélnek a hibajelenség észlelését követően be kell vinnie a Gépjárművet a márkaszerviz hálózat valamely tagjához, megjelölve a hibát
Telematikai rendszer frissítése (új Citroën modellek, kivéve új C5X)
NEM
IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
NINCS
A telematikai rendszer frissítését a https://www.dsautomobiles.hu/szolgaltatasok/my-ds/terkepfrissites.html oldalon érheti el, de a rendszer frissítése céljából márkaszervizeinkhez is fordulhat, ez esetben a szolgáltatás munkadíj ellenében kerül elvégzésre.
Telematikai rendszer frissítése (Citroën C5X)
IGEN (az autó felajánlja a frissítést, melyet a beépített SIM kártya segítségével tölt le)
IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
NINCS
Gyárilag beépített navigációhoz tartozó térképfrissítések (új Citroën modellek, kivéve Citroën C5X és Jumper)
NEM
IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
NINCS, ugyanakkor a valós idejű útvonaltervezés és forgalmi adatok elérése az "Connected Navigation Plus csomag" segítségével valósulhat meg, mely a garancia kezdetétől számított 3 évig díjmentes, utána viszont előfizetési díjhoz kötött.
A navigációs rendszert opcióként tudja az Ügyfél az autóhoz megrendelni, amennyiben a felszereltségi listán az elérhető.
Gyárilag beépített navigációhoz tartozó térképfrissítések (Citroën Jumper)
NEM
NEM, a frissítés térítés ellenében történik a TomTom weboldalán keresztül.
NINCS
A navigációs rendszert opcióként tudja az Ügyfél az autóhoz megrendelni, amennyiben a felszereltségi listán az elérhető.
Telefonos applikáció(MyCitroën)
IGEN, a Google Play és az Apple App Store jelzi ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést.
IGEN, időkorlát nélkül
IGEN, az alkalmazás használatához regisztráció szükséges.
Ë-Remote funkció
IGEN, a frissítése a márkaalkalmazással együtt történik, melyhez a Google Play és az Apple App Store jelzi, ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést.
IGEN, időkorlát nélkül
IGEN, az alkalmazás használatához regisztráció szükséges.

Kizárólag plug-in hibrid és elektromos modellek esetén.

Citroën ë-Berlingo, ë-Berlingo furgon, ë-Spacetourer (Feel és Business felszereltség) és ë-Jumpy esetén az applikáción keresztül vezérelhető funkciók (pl: Ë-Remote) csak abban az esetben érhetőek el, ha a jármű rendelkezik a feláras opcióként rendelhető SOS+Assistance rendszerrel. További tájékoztatásért kérjük, forduljon márkakereskedőjéhez!

személyre szabott szolgáltatások

MyDS App

Ismerje meg és töltse le alkalmazásunkat

Térképfrissítés

A navigációs rendszernek frissített térképadatokra van szüksége a megfelelő működéshez.

MYDS App

Accédez à tous les services Only You depuis votre smartphone

Maintenance e-book

Retrouvez facilement toutes les informations relatives à la maintenance de votre DS grâce au carnet d'entretien digital "Maintenance e-book".